Projecte Espurna

Al llarg de l’any m’agrada assistir a diferents formacions per anar enriquint lprimària. Tinc un ctuació dia a dia.

Ja fa uns anys que assisteixo a una Jornada anomenada Espurna. Espurna és un conjunt de mestres d’infantil, primària i secundària que fan un recull de recursos i activitats enriquides amb la tecnologia. Tots aquests materials es recullen en un portal web dividit en diferents temàtiques com els codis qr, la comprensió lectora, els problemes…

En aquesta jornada, jo veia com mestres explicaven l’ús que feien a les seves aules d’aquests materials però a la jornada del darrer any vaig rebre una sorpresa…els alumnes de diferents escoles eren els ponents, els petits professionals qui explicaven als mestres assistents com els seus mestres havien dut a terme les activitats del portal Espurna.

Veia ulls brillants, mestres orgulloses dels seus alumnes, alumnes que retornaven aquella il.lusió amb un enorme somriure…

I a partir d’aqui em vaig plantejar: si ells ho fan, per què nosaltres no ho podriem fer també?

Doncs començat el curs, m he afegit com a col.laboradora del portal Espurna de primària.Tinc un espai de mapes conceptuals on cada mes publico una activitat sobre aquest tema.

Per no deixar-ho aqui, aquest any, uns quants alumnes de l’Escola, aniran a fer de ponents a la jornada Espurna 2015 i explicaran la seva experiència amb codis QR.

Continuarà…

Anuncis

Deixa un comentari

